• Beställning & Betalning

    Är du intresserad av vad jag gör? Vill du beställa smycken av mig? – Så här gör du!


    Vill du beställa någonting så skicka först och främst ett mail till: [email protected]

     

    Beställningen:

    I mailet skriver du vilket smycke du vill köpa, skriv namnet (på produkten), färg, antal osv.

    Skicka gärna en länk till bilden eller inlägget så att det blir helt rätt.

    Skriv ditt, för- och efternamn och adress, så att jag kan skicka iväg din beställning så fort som möjligt.

     

    Orderbekräftelse:
    Efter att jag mottagit din beställning så får du en "orderbekräftelse" via mail.

    I ”orderbekräftelsen” kommer det stå exakt vad som beställts, men också mitt banknummer för att du ska veta vars pengarna ska flyttas. I mailet du får tillbaka kommer det även stå hur lång tid det ungefär kommer att ta innan du får hem din beställning beroende på hur snabbt pengarna sätts in på mitt konto.

    Betalning:
    När ni fått mailet sätter ni in beloppet som ni handlat för på mitt bankkonto (banknummret får ni i "orderbekräftelsen"), kom ihåg att skriva vem det är som sätter in pengarna!

     

    Så fort jag ser pengarna på mitt konto, så skickar jag beställningen…

    OBS Frakten är alltid 19 kr. Handlar du för mer än 300kr så bjuder jag på frakten!


    Jag hoppas ni förstår, annars är det bara att fråga :)


    Kommentarer

    Vad har du på hjärtat?:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback